dinsdag 31 maart 2009

Ik herhaal mezelf...

Ik herhaal mezelf, maar wat een fiets is die Quest! Snel! Zeker nu met het wat warmere weer. Vanavond reed ik van kantoor naar huis in 1 uur 25 minuten. Dat is een gemiddelde van 37 km/h. Dan te bedenken dat grote stukken mijn snelheid vrij laag ligt omdat de wegen te slecht zijn (vooral rond Abcoude) of ik me moet aanpassen aan het overige (mn fiets-) verkeer (vooral in Amsterdam). Langs het kanaal is het echter doorknallen, echt een fantastische route voor een Quest (afgezien van het stuk met de nare drempels bij Breukelen). Ik sloof me overigens nog niet eens echt uit...

Afstand vandaag zoals gewoonlijk 106 km, overall afstand 2781 km.

2 opmerkingen:

Quemo zei

's Avonds rijden vind ik héérlijk. Dan heb ik het idee dat m'n lichaam lekker op gang is.
Hoe was de wind? Ik zie mezelf nog geen 37 km/h gemiddeld halen met Quemo tenzij ik een optimale dag heb qua omstandigheden en qua conditie en dat over een wat grotere afstand.

rv zei

Hoi Quemo,
Er is was niet veel maar die stond denk ik wel redelijk gunstig.
Groet, René -vandaag de trein, morgen de fiets -