vrijdag 13 februari 2009

Een meerkeuzevraag

Vandaag was ik niet vooruit te branden. Zowel op de heenweg naar kantoor als op de terugweg naar huis moest ik moeite doen om een kruissnelheid van ongeveer 35 km/h te halen. Sinds de vorige zeer snelle ritten zijn er een paar zaken veranderd. Wat zou de oorzaak zijn?

  • Het gaatje dat ik voor het fietsslot in de wieldoekjes van het achterwiel heb gebrand verstoort de stroomlijn substantieel.

  • Een flinke verkoudheid en bijkomende slechte nachtrust hebben zijn weerslag gehad op mijn conditie.

  • De nieuwe Vredestein Perfect Moiree banden zijn onder heersende condities trager dan de juist vervangen en al lekker ingelopen Vredestein HPVs.

  • De linker voorband was niet voldoende op druk, en en daar schijnen Perfect Moirees flink trager van te worden.

Onder de goede inzenders wordt een pak Albert Heijn Fruitrepen verloot (smaak Appel).

Kilometers vandaag 106, kilometers in totaal 1610.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik gok op antwoord D.

Teun Geeroms zei

Hmm ik denk 90% B en 10% D, spijtig dat de 47mm versie niet past: die lopen zalig!
PS: soms denk ik ook: "verdorie, traag vandaag", leen dan even een bukfiets, ben je meteen weer tevreden ;-)